سلام
خانمی 28 ساله م. شخصیت آرامی دارم و 4 ساله ازدواج کردم اوایل واقعا عاشق همسرم بودم یک سال عقد بودیم و زندگی عالی بود.
بعد ازدواج چند باری سر یک سری مسائل کوچک من از همسرم دلخور شدم و براش گلایه کردم انتظار داشتم ایشون نازمو بکشن ولی ایشون دعواهای خیلی بدی راه انداختن و هر چی از دهنشون در اومد بار من تازه عروس کردن .
از همون موقع، موقع برقراری رابطه فقط فحش و حرفاشون تو ذهنم رژه میره نمیتونم رو رابطه تمرکز کنم. بدون اینکه چیزی از رابطه جنسی بفهمم ازش سرد شدم. یکبار اینقدر حرفای رکیک و زشتی بارم کردن که همه بدنم شروع به لرزیدن کرد نمیدونم چی شد دلشون برام سوخت و دیگه چیزی نگفتن تا آروم شدم.
چند روز بعد دعوا ایشون دعوا رو فراموش میکنن و همه چی رو به گردن من میندازن و میگن میخواستی اینجوری نگی تا اونجوری نشه حقت بود و....
ایشون انتظاری که از من دارن اینه که تو هم همه چی رو فراموش کن و باهام بگو بخند.اصلا شرایط یه جوری شده که نمیتونم از حقم دفاع کنم. کوچکترین اعتراض میشه بزرگترین دعوا. التماسشم کردم مشاوره نمیاد هر بار یه بهونه میاره یه بار که خیلی اصرار کردم دوباره شروع کردن به فحش دادن. بنظرتون من بی شخصیت یا ضعیفم که میتونم این همه توهین و تحقیر رو تحمل کنم؟ دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

تو رو خدا من چیکار کنم اوایل بخاطر پدرم و خانواده م دوست نداشتم طلاق بگیرم ولی الان حتی حاضرم مهریه مو هم ببخشم ولی رها بشم هر چقدرم اصرار به طلاق میکنم قبول نمیکنه.
واقعا بریدم دیگه بخدا بعضی مواقع آرزوی مرگ میکنم. جدیدا وقتی میبینم بقیه با چه عزت و  احترامی با خانومشون حرف میزنن واقعا حسودی میکنم.

مرتبط با فحاشی:

دختر خالم وسط حرفاش بهم فحش میده

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

زن ها به خاطر فحاشی بعضی از مردها نباید برن استادیوم، این منطقیه؟

چی شد که بعضی از ما ایرانی ها فحاش و بی ادب شدیم؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)