سلام به همه دوستان و کاربران خانواده برتر
احتمالا همه تا حدودی این موضوع رو توی این یک سال حس کردید که تفریح خونه مون کم شده متأسفانه
ولی من خیلی بیشتر این رو احساس می کنم اصلا احساس می کنم دلمرده و بی حوصله شدم حس و حالم رو از دست دادم سوالم اینه که تفریح خوب برای دوران کرونا سراغ دارین؟ تو این مدت خودتون چطور تفریح کردین؟ چه پیشنهادی دارین؟ 
آخه دیگه نمی شه سراغ کافه و دورهمی دوستانه و سالن و باشگاه و گردش و مسافرت و... رفت من واقعاً موندم چطور تفریح کنم دلم می خواد برم طبیعت خوشگل ببینم دلم باز شه دوست دارم یه روز فقط طبیعت ببینم اصلا دیوار و خونه نبینم
شماها چه تفریحی دارین؟ چی پیشنهاد می کنید؟ البته اینکه میگم تفریح حالا نیاین بگید که کتاب بخون فیلم ببین این ها برای من تفریح نمی شه من تفریحی می خوام که توش هیجان باشه تحرک باشه تفریح هیجانی بهم پیشنهاد کنید اگه ایده خوبی دارین مطرح کنید که ما هم بتونیم استفاده کنیم ممنون دم تون گرم 
 
 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)