سلام
دخترم . نزدیکای 17 سال دارم متاسفانه از کلاس دوم راهنمایی خود ارضایی میکنم و به دلیل نداشتن اراده هنوز هم درگیرشم .

تا چند وقته پیش اگر رخ میداد خیلی پشیمون میشدم و همش خودمو سرزنش میکردم اما جدیدا حس میکنم این حس سرزنشگر درونم کم شده و زیاد خودمو ناراحت نمیکنم . میترسم  بدتر از اون که حدود چند روزیه به طور روزانه در اومده و حتی صبح هم که از خواب پاشیم به ذهنم میاد تا شب و تا نابودم نکنه ول کن نیست حتی الان هم که مینویسم اون حس ملامت و ناراحتی رو ندارم .خیلی کثیف شدم خواهش میکنم کمک کنین .

موضوع دیگه اینه که حس میکنم رابطه با همجنسم بهتره اونو لذتبخشتر میبینم (البته گاهی این حس رو دارم)اصلا من اشغال باید چیکار کنم تا این شهوت لعنتی کلا از سرم بیوفته ؟چیکار کنم که دیگه هیچ حسی نداشته باشم؟ حتی الان هم ناراحت نیستم آخه چرا ؟

دارم نابود میشم ، درسته؟


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)