سلام
من یه پسر مجرد 27 ساله هستم و اصلا علاقه ای به زن گرفتن و ازدواج کردن هم ندارم، اما خانواده ام دارن بهم فشار میارن که باید ازدواج کنی، اصلا هم کوتاه بیا نیستن. به بهانه کار میخواستم از شهرمون برم و مجردی توی شهر دیگه زندگی کنم که دیگه نتونن اذیت کنن ولی گفتن تا ازدواج نکنی هیچ راهی نداره. واقعا موندم چه کنم؟
دلایل خاصی برای ازدواج نکردن ندارم، یا اصلا بهتره بگم دلیلی نمیبینم که بخوام ازدواج کنم! حقیقتش من کلا خوشم نمیاد اختیار خودم و زندگیم رو با یکی دیگه شریک بشم، در ضمن هیچ علاقه ای هم ندارم مسئولیت یک یا چند نفر دیگه به گردن من باشه؟ وقتی من مجردی زندگی خیلی خوبی دارم و از زندگی الانم دارم لذت میبرم چرا باید برا خودم دردسر درست کنم؟
اینا را میگم که بچه ها بهم راه های فرار از ازدواج رو نشون بدن، نه اینکه برام تعیین تکلیف کنن که!

مرتبط :

چرا بعضی از پسرانی که شرایط خوبی دارند ازدواج نمی کنند؟

آیا واقعا با بالا رفتن سن حس نیاز به ازدواج مردان کم میشود؟

سوال از مجرد هایی که قصد ازدواج ندارند

چرا بعضی از پسران ازدواج نمی کنند؟

پسرهایی میشناسم که همه چی دارن ولی میلی به ازدواج ندارن

چرا یه پسر 28 ساله با وجود داشتن شرایط ، ازدواج نمی کنه ؟

چرا یک پسر باید ازدواج کند؟

دلایل عدم ازدواج علی رغم داشتن شرایط

چرا اقدام برای ازدواج ، این روزها کم رنگ شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)