سلام

دختر 27 ساله ای هستم، مشکلی که منو آزار میده اینه که اکثر خواستگارام تو رنج سنی هستن که حداکثر سه سال از من بزرگترن، درحالی که یکی از مهمترنی اولویت های من اینه که اختلاف سنیم با همسرم بین 8 تا 10 سال باشه.

الان دارم یک به یک موقعیت هامو از دست میدم ،من دنبال مردی ام که بتونم کنارش یه دختر کوچولو باشم ، بخوام شیطنت کنم،حس میکنم با وجود اختلاف سنی دو سه سال با همسرم، باید همیشه مث خانوما برخورد کنم، یعنی روم نمیشه جلوی یه همسن بخوام لوس شم.

نکته دیگه اینه که حس میکنم مردایی که اختلاف سنی شون با خانمشون بیشتره ،بیشتر قدر زن و زندگی رو میدونن. ذهنم هنگ کرده که بالاخره سرنوشتم چی میشه ؟

راستش حس میکنم اگه شوهرم ده سال ازم بزرگتر باشه من همیشه کنارش جوون ب نظر میرسم، در حالی که شوهری که دوسال ازم بزرگتر باشه ممکنه بعدها من ازش پیرتر بنظر برسم.

وقتی به مامانم دلیل رد خواستگارامو میگم میگن من که نمیتونم به خواستگارات  بگم دختر من میخواد  یه مرد 35 تا 37 ساله بیاد خواستگاریش.

ممنون میشم کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)