سلام
دختری در دانشگاه همکلاسی بنده هست که چند ترمه اونو زیر نظر دارم . ایشان از خانواده ای بسیار اصیل هستند. وقتی می گویم بسیار اصیل یعنی در راه رفتن و خندیدن و صحبت کردن و نگاه کردن تمام فاکتورهای حیا و نجابت مشاهده می شود.
بسیار کوتاه و آهسته قدم بر می دارند. هیچگاه خنده بلند نمی کنند. در هنگام صحبت با آقایان به چشم آنها خیره نمی شوند و ...
خلاصه اصالت در ایشون مشهود است. البته در مورد خانواده شان هم بسیار سرشناس هستند. بزرگترین فاکتور این خانم تا آنجا که تحقیق کرده ام چون از خانواده های معروف و با اصالت شهر هستند اخلاق و روحیه آرام ایشان است.
 یعنی سمبل روحیه آرام هستند گویی که گه گاه فکر میکنم این اندازه آرامش هم زیاده روی است. حتی باور کنید هنگام رانندگی با ماشین شخصی خودشان با سرعت بسیار کم و در گوشه خیابان حرکت میکنند.
سوال بنده این است با تمام کمالاتی که در این خانم وجود دارد و بنده را مجذوب کرده فقط یک مشکل وجود دارد که خانواده ما مذهبی هستند و بر روی پوشش عروس حساس هستند .
حال سوالم این است که می توان به امید تغییر پوشش قدم پیش نهاد. البته پوشش ایشان مورد خیلی حادی ندارد فقط کمی آرایش و مقداری هم موهایشان را بیرون می گذارند. حاضرم قسم بخورم با هیچ کس نیستند.
حال به نظرتان می شود به امید تغییر پوشش پا پیش نهاد یا اینکه چون تا این سن ( بیست و خورده ای) به این نوع پوشش عادت کرده اند پس در وجود آنها نهادینه شده است و قابل تغییر نیست.
اصلا به امید تغییر میتوان جلو رفت یا خیر؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)