سلام

من پنج ماه دیگه عروسیمه ، نامزدم و خانوادش خیلی خوبن، ما با هم مشکلی نداریم، تنها مشکل توقعات بیش از حد پدر و مادرم به خصوص پدرمه، اینجا عروسی تو تالار گرفته میشه که تعداد دعوتی های خانواده دختر کمتر از پسره این رسمشه تو شهر من، اما پدر و مادرم میگن چون بیشتر جهیزیه با ماست باید اونقد دعوت کنیم تا هر کادوی نقدی که دادن بره برای هزینه جهیزیه .

خب خانواده نامزدم و نامزدم این رو قبول ندارن ، واقعا تا حالا از لباس و طلا چیزی برام کم نذاشتن اما دیگه توقعات خانوادم بیش از حده . تو همه چیزمون نظر میدن حتی لباس عروسم، نامزدم خیلی دلخور میشه اما چیزی نمیگه.

حالا سوال من اینجاست که چطور پدر و مادر بیش از حد لجبازمو راضی کنم که خواسته هاشونو پایین بیارن؟

میشه کمکم کنید.


مرتبط:

سندرم سیندرلا در کمین دختران سن ازدواج

سندرم سیندرلا بعد از ضعیف شدن بین دختران، به خانواده اون ها سرایت کرده

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

توقعات بیجا مانع سر راه ازدواج خیلی از جوان هاست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)