با سلام

من پسری حول و حوش سی سال هستم. تحصیلات مهندسی و شغل متوسط  نسبتا خوبی دارم . از لحاظ چهره هم متوسط ولی خب یکم داره موهام کم میشه و این باعث شده اعتماد به نفسم یکم بیاد پایین .

البته خیلی سعی میکنم که کمتر بهش توجه کنم --  راستش  از خانمی خواستگاری کردم البته بعد از مدتی طولانی و شناخت اولیه که متاسفانه موفقیتی حاصل نشد .

واقعا فکرش رو نمیتونم نکنم . واقعا از لحاظ فکری و روحی شرایط مناسبی ندارم ( که خب بیشتر به این مساله آخر بر میگرده ) . همونطور که دارم میبینم که سنم بالاتر میره و خیلی از اطرافیانم ازدواج کردن  و کمتر کسی اطرافم مجرده .

راستش خانواده هم به پیدا کردن دختر از فامیل و آشنا و از طریق خانواده خیلی اعتقاد ندارن . یعنی متاسفانه تو فکرش نیستن و خودم باید این مرحله رو انجام بدم .

نمیدونم کسایی مثل من باید چطوری کسی رو پیدا کنن . من اصلا اهل دوستی و اینا هم نبودم  خب الان هم متاسفانه تو محیط هایی که هستم شخص مناسبی هم نبوده . دیگه از دوره درس و دانشگاه هم که خیلی گذشته و از اون محیط ها خیلی دور شدم . راستش می ترسم که با بالاتر رفتن سنم متاسفانه نتونم دیگه شخص مورد نظرمو پیدا کنم .

آخه تو همین سایت دیدم نظراتیو که حتی 27 28 رو سن بالایی میدونن .  به نظرتون با توجه به سنم و چیزای دیگه چه کار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)