با سلام
دختری هستم *3 ساله؛ همسرم 4* ساله که به مدت * ساله با هم ازدواج کردیم . همسرم به مدت * ساله که همسرشون فوت شده و دختری 22 ساله دارند که با ما زندگی می کنند.

همسرم موقع خواستگاری گفتند فرزند نمی خواهند و من هم قبول کردم ولی حالا خیلی احساس ناراحتی و تنهایی می کنم بابت این مسئله ؛ یعنی در واقع فکر می کردم بعد از ازدواج می تونم راضی شون کنم بابت این قضیه.

از دوستان می خواستم من را راهنمایی کنند.
مشکل دیگه من که خیلی به اعصاب من فشار می یاره و خیلی من را عصبی کرده برخوردهای همسرمه. من را خیلی دوست داره ولی دخترش را بیشتر از من دوست داره . روابط ما به اتاق خواب و مواقعی که دخترشون نیستند ختم می شه . مواقعی که دخترش هست از من فاصله می گیره و در مورد پوشش و آرایش بهم تذکر می ده.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)