سلام

تو این دوره و زمونه بعضی از دخترا با یکی جز عشقشون ازدواج می‌کنن تا عشق شون رو فراموش کنن و یا با دوست‌ پسرشون ... دارن ولی با یه شخص دیگه‌ای ازدواج می‌کنن و یا پسرایی که همین کارا رو با عشق و یا دوست‌دخترشون می‌کنن و بعد با شخص سومی ازدواج می‌کنن و هیچی به اون شخص سوم نمیگن.

من می‌خوام به نمایندگی از این شخص سوم‌ها با اون اشخاص اول و دوم حرفایی رو بزنم:

عزیز مگه این اشخاص سوم قرص فراموشی آورنده هستن که می‌خواین باهاشون عشقتون رو فراموش کنین یا مگه دستمال هستن که می‌خواین گند س*س با شریکتون رو با اینا پاک کنین؟ خیلی از این اشخاص سوم هم آدم هستن و دوست دارن یه عشق پاک رو تجربه کنن نه اینکه دستمال یا قرص فراموشی شما باشن.

دختر جان اگه می‌خوای با پسری س*س داشته‌ باشی قبلش بهش فک کن که دیگه باکره نیستی و خواهشا به این فکر نکن که پسری که به باکرگی اعتقاد دارد با تو ازدواج کند پس گزینه ازدواجت را از میان یکی از شریک‌های جنسیت انتخاب کن و یه نصیحت :

خیلی از پسرا تو ایران دوس دارن با یه دختر س*س داشته‌ باشن ولی واسه ازدواج دختر باکره می‌خوان پس خود دانی ... .

در ضمن من اگه دختر بودم و یه پسر بهم پیشنهاد دوستی می‌داد می‌گفتم باید خانواده‌ها در جریان باشن و اگه پیشنهاد س*س می‌داد اگه نمی‌زدم تو گوشش حداقل ‌می‌گفتم خانواده‌ها باید در جریان باشن چون تعهد بیشتری داره تا یه رابطه بدون تعهد که هر لحظه طرف مقابل می‌تونه بزنه زیر همه چی.

تنها جمله‌ای که می‌تونم به پسرا بگم اینه : پسر جان نکن این کارا رو.

من اگر دختری گذشته بدی و یا عشقی مثل حالت های بالا داشته و به من نگوید دو حالت دارد.

1- من تا ابد متوجه نمیشوم و زندگی سیر طبیعی خود را طی می‌کند.

2- من متوجه می‌شوم.طلاقش نمی‌دهم ، نمی‌زنمش، آزارش نمی‌دهم ولی شوهری برایش نمی‌کنم و نمی‌گزذارم آن طعم شیرینی را که فکر می‌کرده با ازدواج مزه می‌کند بچشد تا زمانی که 3 حالت زیر اتفاق بیفتد.

1- من فرد مناسبی را برای ازدواج کنم و بعد همسرم طلاق دهم.

2- من فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا نکنم و هر دو در بدبختی بمیریم.

3-من فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا نکنم و شاید به طریقی توانستم همسر فعلی را ببخشم و احتمالا زندگی سیر طبیعی خود را طی می‌کند.

و فکر کنم این کمتری مجازات برای کسی باشه که صداقت نداشته و گند زده به آرزوهای عشقی من و حق دونستن حقایق برای انتخاب رو از من گرفته. و این تضمین می‌کنه که اونی که منو بدبخت کرده حداقل به اندازه من بدبخت میشه. و فکر نکنم بتونم خیلی راحت ببخشمش چون بعدش باید با خودم کلنجار بگم که تو اگه با کارایی که اون قبل ازدواج کرده راحتی خب بی شعور چرا خودت همون کارا رو نکردی.

"آقای ایکس "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)