سلام خدمت دوستان
یه سوال خیلی فوری فوتی دارم! من چند ماه دیگه قراره ازدواج کنم با یه آقایی که از همه لحاظ مثل همیم. اخلاق و رفتار، تحصیلات، زیبایی، ایمان، هوش، کلا از لحاظ درونی و ظاهری کاملا شبیه همیم.

فقط من یه مشکلی دارم اونم اینه که خونواده ی این آقا خیلیییی پولدارن. جزو معدود ثروتمندای تهران محسوب میشن ولی خونواده ی ما کاملا معمولین. لاکچری لایفمم ضعیفه :) خودم با این آقا مشکلی ندارم. ایشون هم همین طور. ولی نمی دونم با خونوادش بتونم بسازم یا نه؟

بعدا به مشکل برنمی خوریم اگه باهاش ازدواج کنم؟ کسی بوده که یه همچین وضعیتی داشته باشه؟ می خوام بدونم الان چه جوری زندگیش پیش میره؟

اگه میشه با جزئیات توضیح بدین (دقیقا کجاها به مشکل برخوردین، کجاها نه. یا مثلا جلسات خواستگاری چه جوری پیش رفته، برخوردشون چه جوری بوده و... )

مرسی


مرتبط:

از ازدواج خواهرم با یه پسر پولدار به خاطر تفاوت هایی که داریم می ترسم

بعد از ازدواج با یه پسر پولدار چه اتفاقاتی برام رخ میده ؟

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

ازدواج فقیر با فقیر و ثروتمند با ثروتمند

بحث در مورد نقش ظاهر و ثروت در زندگی مشترک


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) کفویت در ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)