سلام
من یه پسر 23 ساله ام،  قدم 176 و وزنم 68 کیلو . اهل ورزش در حد نرمال هستم و هیکلم معمولیه.

خیلی از آدما رو دیدم که هیکلشون عین من بوده ولی با مصرف پودر و کراتین و تزریق دو سه ماهه هیکلشون گنده شده و حجم سینه و بازوشون زیاد شده.

چند وقته که هم تو اینجا و هم جاهای دیگه نظراتی دیدم که نشون میده اکثر دخترا از پسرهای هیکلی خوششون میاد.

میخواستم ببینم که اگه دختر ها هیکل پودری و مصنوعی رو دوست دارن من هم واسه اینکار اقدام کنم.

با تشکر

مرتبط :

آیا بدن پسران بدنساز برای خانم ها تحریک کننده است؟

ما مردها چه چیزهایی رو باید رعایت کنیم تا خانمها تحریک نشن ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)