سلام

وقتتون بخیر...

دختری هستم بیست و چهار ساله... از لحاظ خانواده و تحصیلات به لطف خدا تقریبا موفق بودم البته اگر دغدغه های فکری بمن این اجازه رو میداد بیشتر موفق میشدم... کم سن و سال تر که بودم همیشه از آلت تناسلی و شکلش عذاب میکشیدم تا اینکه تقریبا باهاش کنار اومدم و نهایتا جراحی زیبایی انجام میدم. 

الان گرفتاری من پرمویی بدنم هست که منو از ازدواج میترسونه آخه یه دختر چرا باید این قدر مو داشته باشه؟

هزینه لیزر خیلی گرونه و من نهایتا تا دو سال بتونم مقداری از بدنم رو لیزر کنم اما سنم بالا رفته تا اون موقع و خواستگارامو دارم رد میکنم از طرفی برای تهیه جهیزیه خودم باید کمک خانواده هم کنم با یه حقوق یه تومنی...

حالا من چکار کنم تا وقتی که من پول جمع کنم لیزر کنم جهیزیه بخرم شدم سی سال و همین الانم خیلی زیبا نیستم.... 

شب و روزم گریس... امتحان ارشدم رو دارم بخاطر این فکرا از دست میدم.....


مرتبط با پر مویی در خانم ها :

دخترم، پرمو بودنم خیلی روی روحیه ام تاثیر گذاشته

تجربیات شما در مورد رفع موهای زائد با روش دکلره

سوال در مورد ماسک ماست و حنا و دکلره پوست

هراس از ازدواج به خاطر پرمویی بدن

دختری پر مو هستم و عادت ماهیانه نامنظمی دارم

به خاطر پر مو بودنم خواستگارها رو رد می کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)