سلام

میخواستم راجب ماسک ماست و حنا سوال کنم. تا حالا کسی از این ماسک استفاده کرده و نتیجه گرفته (برای روشن کردن بدن)؟! در هفته چند بار باید ازش زد؟! غلظت و قوام این ماسک باید چطوری باشه؟!

سوال هم راجب دکلره کردن بدن هم دارم

من چند روز پیش از دکلره برای روشن شدن پوست ناحیه ی شکم و کمر و بـ....ن استفاده کردم ( دکلره ی با کیفیت که مخصوص بدنه که با اکسیدان شماره ی 1 قاطی کردم ) پوست بدنم واقعا روشن شد و تصمیم گرفتم ماهی یکبار این کار رو بکنم میخوام بدونم که تکرار این کار بعدا عواقب بدی رو به دنبال داره؟! ممکنه بلایی سر پوستم بیاره؟!

اینم بگم که دکلره ای که من استفاده میکنم با کیفیته زود عمل میکنه و سبب احساس کمی از خارش میشه در حد قابل تحمل .

من تا حالا پاهامو چند بار دکلره کردم اما اتفاقی نیوفتاده (یعنی فقط پوستش سفید شد اتفاق بد نیوفتاده )

به نظر شما ( کسانی که این روش رو مدت هاست امتحان میکنن یا توی این زمینه متخصصن ) ادامه ی این کار درسته؟!

پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

روش های روشن شدن دائمی پوست

ماسک های روشن کننده پوست چقدر تاثیر دارن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)