سلام

بنده دانشجو هستم و علاقمند به هم کلاسیم شدم ( ادم مذهبی و با حیایی هست) از طریق یک رابطه با دوستش خواستم شمارشو بگیرم که بدم خانوادم اما قبول نکردن شماره بدن و گفتن پیگیری نکنم.

خلاصه به هر قیمتی بود شمارشو پیدا کردم و دادم خانواده . اونام تلفن کردن و دختره همون حرفای قبلی رو به خانواده گفتن و حاضر نشدن شماره خونشونه بده که ما به خونشون تلفن کنیم و بریم خواستگاری.

لازم به ذکره که تو تحقیقات اولیم فهمیدم خواسته با کسی ازدواج کنه ولی ازدواجشون به هم خورده. بازم لازم به توضیحه که الان دیگه دانشگامون یکی نیست منم حدود 25 سالمه.

حالا خواستم کمکم کنید به خصوص خانوما، که بگید من چی کار کنم. ایا دوباره بگم خانواده باهاش تماس بگیرن.

البته من خودم دور از اخلاق می دونم که خودم مستقیم باهاش رابطه بگیرم.

با تشکر.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)