سلام
هر وقت با خواستگارام حرف میزنم تمام خصوصیات خودمو خوب و بدو میگم .

مثال: مهربونم راز نگهدارم و... لجبازم آشپزی بلد نیستم و ...

مامان بابام هر دفعه دعوام میکنن که تو ادم احمقی هستی که میای اینارو میگی همون بدا رو ، اما من بازم به حرفشون گوش نمیدم و میگم .

البته خواستگارها سوال نمیپرسن من خودم خصوصیت بدم رو میگم . به 2 علت میگم اول اینکه اگه اونا نمیتونن همچین آدمی رو تحمل کنن برن  و دوم وقتی ببینن من دارم خصوصیت بدم رو میگم اونام خصوصیت بدشونو میگن .

الان که دارم فکر میکنم اونا خودشو نمیگن من ازشون سوال میکنم ، حالا میخوام بدونم اصلا باید این خصوصیات بدم رو بگم یا نگم؟ چند بار سر همین قضیه با مامان بابام بحث شدید داشتیم ، از دکتر حبشی پرسیدم که باید بگم گفت اره بگو ، اما خونواده کلافم کردن بخدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)