سلام

بهش ثابت کن دوستش داری
مردی که باور کنه دوستش داری همیشه مجذوب تو میشه
کل وجودش رو محبت تو پر میکنه
جایی برای کسی یا چیزی نمیمونه
مردی که مطمین بشه زنش دوستش داره
حتی وقتی تو چشماش وسط دعوا نگاه کنی و بگی
برو گم شو
ازت متنفرم
دلگیر نمیشه
یادش میره
کینه نمیشه
دلش سیاه نمیشه

صاف صاف نگاهت میکنه میگه الکی میگی
من میدونم عاشقمی

اخرین باری که به شوهر گفتید دوستت دارم کی بوده؟؟؟

اصلا چند وقت یه بار بهش میگید؟
هر روز دیگه ان شالله یه بار رو میگید حتما؟

بزارید گوش هاش پر بشه از این صدا

چقدر ناز و نوازشش میکنید؟

مشت و مالش میدید؟

ماساژش میدید؟

بوسش میکنید؟

همین جوری

ی دفعه ای

داره تلویزیون نگاه میکنه رد بشید از جلوش
مثل یه حوری
یه ماچش کنید
نه مثل یه پارازیت وسط فوتبالش

نامه مینویسید دیگه؟
ماهی یه بار حداقل؟
مثلا لباس هاشو جمعه شب که مرتب میکنید
برا صبح
تو جورابش تو یه کاغذ که دوستت دارم کچل ماله اون پاته

یا رفتید بیرون رو در یخچال بچسبونید

یا رو هر جا

مثلا شب خوابه
با خودکار کف دستش بنویسی دوستت دارم

دوستت دارم ورده زبونتون بشه

شوخی میکنید ؟؟
بزارید قلقلکتون بده؟
رو کولش سوار بشید؟
🐴🐴سواری کنید؟
بگید بیا ارایشم کن
رژ بدید دستش نقاشی بکشه رو صورتتون

بگید موهامو بباف
بگید یه لقمه بگیر دو تا بوسش کن بده بخورم بره ته دلم بوست
بگید  برام شعر بگو

البته نرید الان
علیییی تو چرا برا من شعر نمیگی
هااان😡😡😡😤😤😤

با جونم
با عمرم
با فدات شم
با زبون ریختن

احترام
احترام
احترام
اون هرررررر کاری کرد شما احترام بزارید
نیش عقرب نه از ره کین است
اقتضای طبیعتش این است
مرده عصبانی میشه یه چیزی میگه
تو آب رو اتیش باش

فحش داد
سکوت با احترام
نه با لج بازی
نه با گوشه چشم و ابرو قیافه اومدن
نه با محل ندادن

مطمئن باشید اون میفهمه
اینجوری میشید ملکه قلبش

هر روز منتظر اومدنش باشید
اصلا نپرسید کجایی کی میای
پیام بدید
آقا این ماچ شما رو لب ما خشک شد
تشریف فرما نمی شی؟؟؟

محبت این معجون شیر موز ما ته نشین میشه
هی همش میزنم تا بیای
بدو تا نرفته اون تهاااا
من عصبانی میشم

یا بغل ما مشتاقانه پذیرای یک بغل جیگر میباشد

اینجوری بکشیدش سمت خودتون

نه کاری کنید که تو پارک سر کوچه یه ربع بشینه تا دیر تر برسه

تو اداره با خانم فلانی شوخی کنه تا دیر تر برسه

بره خونه مامانش چاییشو اونجا بخوره دیرتر برسه

خودتونم گول نزنید

محبت الکی معلومه و به دل نمیشینه

ببینم خانم گل
آخرین بار کی براش رقصیدی؟
بله شما
که چادری هستی
مومنی
محجبه ای
بلد نیسی؟؟؟😳😳😳😳
چراااا؟
ندیدی
خب ندیده باش
نمیتونی خودتو تکون بدی جلوش
دستاتو
کمرتو
باسنت رو؟

اگه این کارو کردی و خندید
گفت بلد نیستی
ادامه بده
یاد میگیری

بزار بهت بخنده که نره با یکی دیگه بخنده
بزار بفهمه دوستش داری

اون باید بفهمه برای شما مهمه

اگر تو زندگی زناشویی هیچ وقت بستر ساز رابطه نبودید
که کار اشتباهیه
حواست باشه
شبی که قهرید
دعواتون شده
خودشو گرفته
بی محلی میکنه
برو اون شب سراغش

یه جور نری که تو میخوای
بگو؛
مردی
جون به جونت کنن چشماتو سکس گرفته
بیا بدبخت
اخرشم منو میخوای ها!!!

این حرفا از چشماتون و رفتار و ...تون نباره

یه جور باشه که مثلا من دوستت دارم
میخوام بدی مو برات جبران کنم

هررررر چ قددددررررر بیشتر ثابت کنید که دوستش دارید
بیشتر ماله شماس
خواهشا مثل یه دختر 4 ساله  فکر نکنید
لوس نکنید
نگید
خب خودش باید بفهمه
من دارم خونه کار میکنم
بیرون
من الم
من بلم
یا اون خانمهایی که اعتقاد دارن به مرد بگیم دوستت دارم پرو میشه

این حرفا رو همشو بزاری رو هم ی نون بربری بهت نمیدن که هیچ کل زندگیت رو ازت میگیرن

محبت
احترام
یادتون نره

" همسر آقای وکیل "

دانلود متن به صورت PDF
حجم: 397 کیلوبایت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)