سلام

فقط میتونم بگم حالم خیلی بده ...
من 3 سال هست اضطراب شدید و افسردگی دارم. الان هم همینجور هستم. به هدفم که قبولی در پزشکی نرسیدم. خیلی خیلی به خدا متوسل شدم ولی انگار خدا صدای منو نمی شنوه.

وقتی تو اطرافیان می بینم که اینقدر راحت البته قبول دارم تلاش می کنند به خواسته هاشون می رسن دلم از خدا می گیره میگم اخه من ... .

هی به خودم می گم آزمایش الهی هست دووم بیار ولی اخه تا کی ؟ تا کی ؟ من دانش اموز خیلی خیلی زرنگی بودم طوری که همه منو خانم دکتر صدا می زدن...

شاید باورتون نشه من یک سال شوک زده در یک اتاق تاریک و شلوغ و با دری قفل زندگی می کردم. شکست در کنکور منو فلج کرد... فلج. خودم خونوادم کسی باورش نمی شد که من قبول نشده ام.

پیش مشاور و روانپزشک هم میرم. ولی هنوز که هنوزه نمی تونم شروع به درس خوندن کنم واسه کنکور سال بعد. به هزاران جا در زدم ولی بی فایده بود... از شدت افسردگی به انحراف جنسی ینی خ.ا کشیده شدم. دوست دارم دنیا برای من متوقف شدم ... دوست دارم داد بزنم و بگم نگه دار من می خوام پیاده شم.

من دیگه سیرم از زندگیم . سنم هنوز به 20 سالگی نرسیده ولی دیگه بریدم... می خوام همه چی تموم بشه .کاش میشد خاموش بمیرم.

دوستان از بین شما کسانی بوده که به روانشناس مراجعه کرده باشه یا افسردگی داشته باشه و در حال حاضر خوب شده باشه ؟

خواهش می کنم از تجربیاتتون بگین .می ترسم کار به جایی کشیده بشه که جز خودکشی انتخاب دیگری نداشته باشم.


مرتبط:

قبلا خیلی شاد و شیطون بودم، شاید افسردگی گرفتم

حس می کنم افسرده ام در حالی که قبلا خیلی شاد بودم

من چه بلایی سرم اومده ؟ واقع بین شدم یا افسرده ؟

می خوام خودم رو از افسرده شدن نجات بدم

برای حل مشکل افسردگی دقیقا باید چه کرد؟

چند نفر بهم گفتند که افسردگی دارم

دچار افسردگی شدم ، هیچ چیزی برام مفهومی نداره

احساس افسردگی میکنم وقتی سرعت گذر عمر رو میبینم

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)