سلام

من شش ماهه خودارضایی رو ترک کردم و قصد دارم وارد نیروی انتظامی بشم . میخواستم ببینم در تست پزشکی اورولوژ میتونه متوجه خودارضایی بشه یا نه ؟

کسی در این زمینه تجربه داره؟

 

مرتبط :

اثرات خودارضایی روی چهره

با توجه به آسیب های خودارضایی میتونم زن آینده ام رو تامین کنم ؟

آیا امکانش هست عوارض خودارضایی از بین بره و دوباره سالم بشم ؟

چه کار کنم از شر عوارض خودارضایی خلاص شم ؟

جبران عوارض 6 سال خودارضایی

چقدر طول میکشه که عوارض خودارضایی از بین بره؟

بررسی علمی مضرات خودارضایی

خودارضایی باعث شده چشمم به شدت ناپاک بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)