سلام خدمت دوستان...

چند سوال پزشکی داشتم لطف کنن دوستان پزشک مخصوصا پزشک نظامی راهنمایی کنن.

من ۱۹ سالمه و برای استخدام سپاه پاسداران ثبت نام کردم و میخوام برم دانشگاه افسری که خیلی از شما میدونید تست پزشکی داره...

سوالاتم از شما اینه که:

۱_ داشتن گوشت اضافی کنار مقعد حتما نشانه بواسیر هست ؟ ( گوشته رگ خونی نداره و خارش و سوزش و خونریزی هم ندارم) یعنی توی تست پزشکی رد میشم ؟

۲_ کسایی که میدونن لطف کنن بگن حداکثر چند تا دندون باید پر کرده باشه تا رد نشم ؟ شنیدم ۴ تا ولی اگر بیشتر باشه رد میشه ؟

۳_ یک چشم من خیلی خوبه ولی چشم دیگم خیلی ضعیفه قبلا هم رفتم تست دید چشم از طرف مدرسه شدم ۹ از ۱۰ ولی بیشتر با چشم خوبه جواب دادم... توی تست پزشکی استخدام گفته بود باید حداقل ۸ از ۱۰ باشه ولی میخوام بدونم میشه با چشم خوبم بیشتر جواب بدم ؟

4_ من زانوم رو خم می کنم اگر مدت زیادی خم باشه درد میگیره این برام تو گزینش مشکل بوجود میاره ؟

5_ کف پای صاف باعث رد شدن در تست پزشکی میشه ؟

میدونم از شانسم مشکل جسمی دارم ولی واقعا میخوام برم تو سپاه چون شدید علاقه دارم و ایمان دارم که از پسش برمیام چون به توانایی خودم ایمان دارم و معتقدم هر مشکلی راه حلی داره پس لطفا دوستان نیان بگن با این مشکلات چرا میخوای بری فقط لطفا لطفا لطفا  جواب همه سوالاتم رو بدید و هر سوال رو که جواب دادید بگید این تست باعث رد شدن من میشه یا نه، نه اینکه کلاً بگید رد میشی.

بسیار ممنون میشم راهنمایی کنید.


پیشنهاد:

چیکار کنم که خواستگار نظامی داشته باشم؟

مزایا و معایب ازدواج با نظامی ها

خواستگارم نظامیه و چند سالی باید در منطقه محروم زندگی کنم

چند سوال در مورد ازدواج با افسر پلیس

چند سوال از دخترانی که حاضر به ازدواج با نظامی ها هستند

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

کسی هست که همسر پاسدار باشه و چادری نباشه ؟

خواستگارم نظامیه و خانوادم مخالف هستند

چون سپاهی هستم خانمی خشک مذهب و با رفتار خشن گیرم میاد ؟

3 تا از خواستگارام سپاهی بودن

راسته که در بین سپاهی ها دو زنه زیاد پیدا میشه ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)