سلام دوستان سوالم رو مختصر می پرسم که حوصله شما عزیزان سر نره

من 28 سالمه مجرد هستم و کارمند اداره لیسانس کامپیوتر دارم و از درآمد فعلیم از اداره راضی نیستم با توجه به اینکه سرمایه خاصی برای شغل آزاد ندارم و رشته ای هم که خوندم توی ایران واقعا داغونه به فکر کنکور دوباره تجربی و دندونپزشکی افتادم با این فرض که بتونم قبول بشم چند تا سوال داشتم:

1- آیا عقلانی هست توی این سن از شغلم استعفا بدم و دندونپزشکی بخونم؟

2- دوستانی که خودشون دندانپزشک هستند یا فامیل دندونپزشک دارن میتونن لطف کنن یه گزارش بدون غرض از درآمد دندانپزشکان بدن؟

3- آیا بازار دندانپزشکان تا 6 سال دیگه ممکنه اشباع بشه؟

4- در آخر هر پیشنهاد و انتقادی دارین دریغ نکنین.

خیلی خیلی ممنون خدا خیرتون بده


مرتبط:

اپلای کنم، دندونپزشکی بخونم یا توی آزمون استخدامی شرکت کنم؟

ایا دندان پزشکان تجربی کارشون قانونیه؟

کسب اطلاعات در مورد شغل دندان سازی

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

رشته دندانپزشکی قبول شدم ولی توانایی رویارویی با اون رو ندارم

آینده شغلی دندانپزشکی چطوره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)