سلام به همه
بنده 28 سالمه با مدرک ارشد و یه بچه دارم .

اگه شما همسری داشته باشید که همیشه سر رفتن یا نرفتن به خونه بابای خودش و بابای من غر بزنه چیکار می کنید؟ دوستان راهنمایی کنید.

اصلا تا بحال نشده که بگم خونه ی بابات نباید بری یا از این چیزا ... ولی همیشه بهم میگه که تو نمیذاری من برم خونه بابام. میگم که من کی جلوتو گرفتم که اینطوری میگی؟ جدا متوجه نمیشم چی میگه.

بواقع اگه خونه بابای ایشون بیشتر از خونه ی ما نریم کمتر نمیریم. حتی یه دفعه که رفته بودم تهرام، خانمم یه هفته خونه ی پدرشون بودن حتی یه شب هم دست بچمو نگرفت که خونه ی پدر بنده بیان.

وقتی که برگشتم رفتیم خونه ی پدر من همون بعد ظهر میگه بریم خونه ی ما. میگم که تازه اومدم یه نصفه روز هم نشده، بعد میگم چشم تماس بگیر فردا شب میریم. میگه که نه حتما الآن بریم. بعد که ازشون میپرسم چه خبر شده مگه اتفاقی افتاده، میگه نه خسته شدم بریم اونجا. واقعا دلیل بسیار جالبی آوردن!

یه دفعه که بابام رفته بود به یه مسافرت خارج از استان و مادر و خواهرم تو یه خونه باغ روستای تنها بودن گفتم که بریم شب پیش شون باشیم تا تنها نباشن و من هم بتونم بدون استرس شب بخوابم.

و بهش میگم که سختمه ناموسم تنها تو خونه ای که مرد نباشه بخوابه. کلی غر زده و خونه باباشو میاره وسط و میگه نه نمیریم. و هر چی ازش دلیلی منطقی میخوام که بگو چی شده که مخالفت میکنی؟

بدون اینکه دلیلی بیاره فقط با سرو صدا کردن و بلند بلند حرف زدن میگه که نمیریم و حتی به خاطر این همه برخورد های غیر منطقی و سر و صدا کردن و داد و بیداد الکی کارمون به دعوا کشیده شد. البته اینو بگم که خونه ی ما سابقه دزد اومدنو داره.

اگه بخوام از این حرفا بزنم زیاد میتونم مثال بیارم ولی حوصله شما رو سر نمیبرم. شاید دهها مثال .

خدا شاهده پدر و مادر من تا حالا تو زندگیم دخالت نکردن. حتی با اینکه پدرم میخواست چند روزی بره به یه سفر کاری، بهم نگفت که بیا تا مادر و خواهرت تنها نباشن. تا این اندازه مراعات میکنن.

چند وقت پیش که پدر و مادر خانمم اومدن خونه ی ما تمام این مسائل رو باهاشون صحبت کردم و با شنیدن صحبت های من و خانمم، حق رو به من دادن و گفتن که ما این بچه آخریمونو لوس بار آوردیم. و کلی ازین حرفها زدن...

لطفا شما یه راهکار بدید من که دیگه خسته شدم از این وضعیت.

ممنون


مرتبط:

شوهرم از خانواده م فاصله میگیره

میزان مناسب سر زدن به والدین

خانمم دوست داره مدام خونه ی پدرش بریم

وابستگی به خانواده پدری بعد از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)