سلام
کسی میداند برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟ راهی هست که بشه یاد گرفت؟

من توی زندگیم آنقدر حرف الکی که حقم نبوده خوردم ولی بلد نیستم جواب بدم . منظورم این نیست که ازم انتقاد شده بلکه شوهرم خیلی بد دهن بود و متلک هایی به آدم مینداخت که آدم را داغون میکرد ولی اکثرشون ناحق بودند البته الان جدا شدیم ولی از این که بلد نبودم جواب بدم خیلی از خودم بدم آمده میشه چند تاشو بنویسم

شما در جواب همچین حرف هایی چی میگید ؟

1. وقتی مهریه ام را میخواستم برام نوشته بود که کاری که جـ.. ها می کنند شرف داره به تو  آدم وقتی به آن ها پول میده راضیه ولی به تو نه .

2. آن قبل از ازدواجمون زن صیغه ای داشت به مدت دو سال که بچه هم سقط کرده بودند که رابطه اش را با آن اصلا قطع نکرده بود و منم بعد از ازدواج (عروسی) متوجه شدم آن وقت به من می گفت تو زن نیستی اگه زن بودی اینجوری نمی کردم.

3. من یه دختر 24 ساله بودم و ایشون دو سال بزرگتر بعد به من می گفت انتظار داشتی پسر بیاد بگیردت اصلا کسی تو این سن پسر هست که انتظار داشتی گیرت بیاد.

4. مامانم بهش گفته بود مثل پسرم می مونی آن وقت برگشته به من میگه دیگه خواهر برادرم شدیم .

5. توی رابطه ی جنسی هر کاری دلش می خواست می کرد و اگه می گفتی چیزی رو نمی خوام ( مثل رابطه از مقعد ) آنوقت می گفت تو زن نیستی اگه بودی خودت لذت می بردی و می خواستی یا اگه ارضا نمی شدی بازم می گفت تو زن نیستی اگه  بودی ارضا می شدی

6. سرما خورده بود می گفت تقصیر تو هست حتما تو خواستی

این ها فقط نمونه هاشه اگه بخوام بگم چی ها می گفت یه طومار میشه. میشه کمکم کنید بتونم یکم حاضر جواب شم حداقل از خودم دفاع کنم آخه دارم دوباره ازدواج می کنم از این که اینقدر بی عرضه هستم می ترسم.


مرتبط :

با کسانی که شما رو تحقیر می کنن چطور برخورد می کنید؟

دیگه نمیخوام به خاطر خانواده فقیرم تحقیر بشم

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت میکنه چیه ؟

بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازن بدم

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه)