با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی بخصوص دختر خانومای عزیز که بیشتر روی صحبتم با شماست ...

حرف های من حرف هاییِ که می خوام بشه التیام دلتون و شاید آرامش وجودتون ...

دخترای عزیزم می دونم بعضی هاتون مثل خودم در شرایط سختی هستید سنتون بالا رفته ... موقعیت ازدواج ندارید ... خیلی از حرف ها دلتونو شکسته خیلی ها تحقیرتون کردن ... حتی مطالب این سایت برخی پست هایی که آقایون می ذارن باعث آزرده خاطر شدنتون میشه ... اما من می خوام صحبت هایی بکنم که شاید بهتون کمکی کرده باشم ...
من خودم 28 سالمه تا حالا یه دونه خواستگارم نداشتم ... اصلا پسری نبوده که از من خوشش بیاد در عوض تا دلتون بخواد توسط پسرای غریبه و آشنا تحقیر شدم حتی گاهی توسط مادرانشون ...
خیلی دلم رو شکستن خیلی حرفاشون قلبم رو خراش داده مدت ها بیمار شدم اضطراب و ترس شدید ... وحشت... افسردگی حاد... افکار خودکشی ... حتی بیماری های جسمی مثل سرگیجه ها و سردردهای شدید که با هیچ دارویی خوب نمیشد... تپش قلب ...
عزیزان سختی خیلی کشیدم حتی جلوی خانوادم و مادرم هم خوار و حقیر شدم ...
اما من... همین چند وقته پیش خالصانه خدای خودم را صدا زدم و گفتم خدای مهربون منو از این آدمها ی دنیا بی نیاز کن ... دیگه دعا نکردم بهم همسر بده فقط ازش خواستم بی نیاز بشم از هر آدمی و فقط نیازمند خودش باشم و بس .

الان حس می کنم خدا صدامو شنیده ... و من دیگه این دنیا و آدم هاش رو نمی بینم دنیا اینقدر برام کوچیک شده که هیچی ناراحتم نمی کنه فقط خداست که برام بزرگه خداست که رنگ گرفته بقیه همه بیرنگن ...
دخترای عزیز ... لطیف ترین نشانه های آفرینش ... خوش قلب ترین و مهربون ترین آفریده های خدا ... سیب های گلاب ...
غم نخورید... اگه سنتون بالا رفته اگه دلتونو می شکنن... اگه میان می گن 30 سالمونه می خوایم دختر 15 ساله بگیریم اگه میان میگن زن فقط باید خوشگل باشه ... اگه حس می کنید زیبا نیستید ... تو رو خدا دلتون نشکنه ، اشکتون در نیاد شما خدا رو دارید عزیزان قسم می خورم شعار نمیدم ... قصه نمی گم ... فقط صداش کنید و ازش بخواید روحتونو بزرگ کنه اونقدر که هیچ حرفی دلتونو نشکنه... ازش بخواین خدا اونقدر قلبتونو پر کنه که دیگه جایی واسه کسی یا چیزی نمونه ...
پاشو دختر پاشو دو رکعت نماز عشق بخون ... پاشو صداش کن ازش بخواه ...
پروردگارا بی نیازم کن از فضل خودت از این دنیا دنیایی که خودت گفته ای به اندازه بال مگسم ارزش نداره ... بی نیازم کن از آدم هایی که خودشون ناتوان ترینند در برابر تو ...
خدایا رهایم کن در آستانه عبودیتت که جز این هدفی نیست از آفرینشم ...
خدایا تو وعده داده ای که در روز محشر تمام رنج های مرا پاداش می دهی پس من صبر می کم تا آن روز و آن روز برای من چه زیبا خواهد بود
دل ببند دخترک به قصه ی عاشقانه ی خدا و عبدش
برای خدا شاعرانگی کن ... باران که می بارد اگر همه با عشق های دنیایشان زیر باران قدم می زنند تو دست های خدایت را بگیر و برو ...
من به عالم پز می دهم خدایی دارم که از هر یاری قشنگتر و دلرباتر است ...
بخدا این دنیا زود تموم میشه همه می میریم چه اونی که زن خوشگل و جوون می گیره چه مایی که همیشه تنها بودیم ...
دخترکان سرزمینم تنها دارایی ما خداست بخدا قصه ی این دنیا و تنهاییاش  دلشکستن هاش تموم میشه
بیاید دل ببندیم به خدایی که زندگی ابدی رو در اون دنیا قرار داده
یه لحظه به مرگ فکر کنید... بخدا مرگ زیباست
مرگ یعنی تموم شده سختی من و تو
مرگ یعنی تموم شدن اشک های داغ برگونه های سردمون
مرگ یعنی دیدار با خدا
این دنیا برای زیباترین و جوانترین آدم ها هم تموم میشه
بذارید بیان و دلتونو بشکنن آن ها روزی برای همه ی اعمال و کرداشان باید پاسخ گو باشند
پست های یاد مرگ برزخ و قیامت رو بخونیین خیلی آرامش بخشه منو که خیلی آروم می کنه
خدایا به دختران سرزمینم صبر زیاد عطا بفرما
و ان الله مع الصابرین.....


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)