سلام و عرض ادب...

جوونی هستم که  6 ترمه کارشناسی حقوق رو گرفتم من در شهر خودم نفر اولم بین تمام دانشجوها... شهریور درسم تموم شد 22 سالمه جوون نماز خونی بودم 10 ماهه کامپیوتر خریدم وضعیتم بدتر شده .

ادم فوق العاده شادی بودم الانم هستم اما از درون فرو ریختم... هیچکسی نبود که پیش من باشه و شاد نشه الانم همینطوره اما فرو پاشیدم و هیچکس خبر نداره...داغون شدم...از بین رفتم...از خودم بدم میاد از اطرافیانم بدم میاد...این چرخه ی توبه و گناه دائم در حال تکراره .

نهایت مدتی که میتونم خودمو نگه دارم دو هفته اس...10 ماهه از فارغ التحصیلیم میگذره و من بخاطر نیاز فوق شدیدم هیچ کاری نمیتونم بکنم.

5 ساله این کار رو انجام میدم حافظه ی کوتاه مدتم هم ضعیف شده... رو راست شرایطی بوده که دوستام گفتن بریم فلان جا و با یه دختر سکس کنیم اما خدای بالای سر شاهده هیچوقت راضی نشدم... از خودم بدم میاد به خودم میگم این کار رو نکردی خدا رو شکر ولی همیشه در حال گناه کبیره هستی...

مسئولین تو رو به دین و مقدسات یه کاری واسه ازدواج جوونا بکنید... گل عمرمون در حال تموم شدنه...نابود شدیم...از بین رفتیم...خود من اگه این مشگل نبود در اینده یکی از موفق ترین ادم های هم سن و سالم میشدم...

استعداد خیلی زیادی دارم میخوام از 1 شهریور شروع کنم به خوندن وکالت.. میخوام برم دکتر و قرص مصرف کنم دیگه نمیتونم تحمل کنم...برام دعا کنید...

از خودم متنفرم نمازمم ترک کردم ولی به پیغمبر فقط من مقصر نیستم به دین فقط من مقصر نیستم... زمان بر نمیگرده... عمر برنمیکرده... پیش خودم میگم کاش 3 سال پیش میرفتم دکتر... چند سال خودم رو کنترل کنم ؟ ... از 15 سالگی تا 30 سالگی یعنی 15 سال... تو رو به قران اخه چرا باید وضعیت اقتصادی بد تو جامعه باعث بشه 15 سال از عمر ادم که اتش فشان شهوته سرکوب بشه....؟؟

حرف یه هفته دو هفته نیست هااااااااا...حرف 15 ساله...15 سال..میشه 5475 روز تو شهوت بودن و کنترل کردن... واقعا میشه 5475 روز با شهوت جنگید؟ با هم روراست باشیم 30 سالگی زودتر نمیشه ازدواج کرد با این وضعیت اقتصادی... من مبنا رو 30 سالگی قرار دادم...

باعث سرخوردگیم و شرمنده بودنمه که نماز رو ترک کردم اما با دستی که خود ارضایی کرده چطوری برم پیش خدا و باهاش حرف بزنم؟ 2 سال نماز خوندم اما باز 3 هفته دیگه این کارو میکردم... به خداوندی خدا قسم بارها و بارها گریه گردم عصبانی شدم بارها و صدها بار قسم خوردم که این کارو نکنم اما 3 هفته بیشتر نشد...لعنت به من... تو رو به دین قسم به فکر ازدواج ما جوونا باشید...ببخشید درد و دلم زیاد شد... و هو الاول و الاخر والظاهر و الباطن....

خدایا کمکمون کن... جوون ها ی زیادی متاسفانه فقط فقط بخاطر این مسئله از خدا فاصله گرفتن و راحشون کج شد جوونایی که خیلی هم معتقد بودن خدا فرصت توبه بهمون بده...

خیلی از دوستام و اشنایانم تا 27 سالگی پاک موندن ولی 27 دیگه الوده شدن خدا از سر تقصیراتشون بگذره ...

این دفعه حتما با کمک خداوند و اراده ی خودم ترک میکنم قطعا به دکتر هم مراجعه میکنم.... کسی دکتر خوب نمیشناسه؟ اینم بگم تو دلم نمونه بخدا قسم پاک ترین مردم جهان و بهترین مردم جهان رو داریم...

ادم هایی که سریع دلشون میشکنه ادم هایی که دلشون قفل نداره کاش این یدونه مشکل حل بشه ما جوونای خوبی داریم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)