سلام به همه
بارها توی این سایت و سایتهای دیگه دیدم که آقایونی بعد از ازدواج از بدن همسرشون ناراضی بودن. نه به این معنا که تنوع طلب بوده طرف،بلکه به این معنا که حالا اندام اون خانوم هر چی بوده فانتزی جنسی آقا نبوده.

من خودم از حرفای یواشکی بعضی خانومهای فامیل شنیدم که میگفتن شوهرم گفته چرا فلان قسمت کوچیکه چرا اون یکی قسمت بزرگه و خلاصه از این چیزا. حقیقتش من تا حدی حق رو به آقایون میدم که به هر حال همونطور که چهره باید به دلشون بشینه اندام هم که به هر حال بخش مهم سکس هست بایستی با فانتزی هاشون جور در بیاد .

حتی بالعکس برای خانمها هم این رو قبول دارم. و با خودم میگم اگر بعد ازدواج شوهر من بخواد بگه چرا بدنت اونی نیست که مدنظرمه خیلی خورد میشم و عمرا  دیگه بتونم باهاش رابطه گرمی داشته باشم و به عبارتی سرد میشم.

پس به نظرم بهتره همونطور که دین هم این اجازه رو به من داده، وقتی همه چیزم با یه پسر اوکی شد و صد در صد قصدم ازدواج بود، روز قبل محرمیت ایشون اندام من رو از روی یه حریر ببینند. راستش خیلی این کار برام سخته!!!! حتی با تصورش هم پشت گوشم داغ میشه! ولی دوست دارم بعد ازدواج بحثی پیش نیاد راستش.

حالا سوالم ایناس:
اولا آقا پسرا بفرمایین دختری که طبق گفته هام قصد صد درصدی ازدواج رو باهاش دارین اگر این پیشنهاد رو بهتون بده واکنش فکریتون چیه؟ در مورد اون دختر فکر بد نمی کنین؟
و دوم اینکه اگر من واقعا بخوام همچین کاری کنم چطوری به خونوادم بگم اصلا؟ روم نمیشه خو! چطوری بگم که توی لفافه مادرم منظورمو بفهمه؟

تذکر*****
جون عزیزتون اگر میخواین بگین مردی که واسه اندام بخواد نخواد بهتره و چه میدونم ازدواج مگه این چیزاسو اعتماد به سقفتو ببر بالا بگید اصلا کامنت نذارید. چون من معتقد هستم بعد از اخلاق، تفکر،منش، فهم و ایمان و شخصیت، بی شک اندام هم مهمه. نه به معنای اندام عالی داشتن،صرفا به معنای ""همخوانی داشتن با فانتزی ذهنی و جنسی ""طرف مقابل. و دین هم این رو براش راهکار گذاشته پس تو رو خدا جانماز آب نکشید.
من چادری هستم و خب همونطور که میدونید از روی چادر که عمرا بشه اندام طرف رو اسکن کرد!
یه عالمه ممنون.

--------


نوع پوشش دختر در جلسه خواستگاری:

در اولین جلسه ی خواستگاری چی بپوشم؟

نوع پوشش اولین جلسه خواستگاری در منطقه شما چیه؟

نوع رفتار و پوشش دختر در اولین برخورد با خواستگار

لباس مناسب خواستگاری برای دختران ظریف

مشورت در مورد نوع لباس دختر در خواستگاری

برای جلسات بعدی خواستگاری از لباس معمولی استفاده کنم

در مراسم خواستگاری چه لباسی بهتره بپوشیم؟

چرا نباید دخترهای چادری تو جلسات خواستگاری مانتو بپوشن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)