سلام

من 23 سالمه ولی سایز بالا تنه م کوچک و کمی نامتقارن هست. من از بدن خودم در کل راضی هستم مخصوصا وقتی لباس تنگ میپوشم. ولی خانواده ام اصرار دارند از لباس زیرهایی که چند شماره زیاد میکنند استفاده کنم مخصوصا برای لباس های گشاد.

در طی دو جلسه آشنایی هم از این لباس ها استفاده کردم، حال با توجه به پست هایی که اینجا دیدم نمیدانم دقیقا چکار کنم؟ آیا برای جلسات بعدی از لباس معمولی استفاده کنم و با جدی شدن قضیه به ایشان در مورد سایزشان بگویم ؟ چطور باید بگویم؟


نوع پوشش دختر در جلسه خواستگاری:

در اولین جلسه ی خواستگاری چی بپوشم؟

نوع پوشش اولین جلسه خواستگاری در منطقه شما چیه؟

نوع رفتار و پوشش دختر در اولین برخورد با خواستگار

لباس مناسب خواستگاری برای دختران ظریف

مشورت در مورد نوع لباس دختر در خواستگاری

در مراسم خواستگاری چه لباسی بهتره بپوشیم؟

چرا نباید دخترهای چادری تو جلسات خواستگاری مانتو بپوشن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)