سلام به همه دوستان و همراهان عزیز
مساله ای برام پیش اومده ، نمیدونم چجوری باید حلش کنم
ببینید دوستان متاسفانه یک سری فانتزی هایی برام وجود داره که خارج از اون چارچوب نمیتونم عمل کنم .
در ارتباط با خواستگار، و همسر آینده م:

حتما باید شرکت داشته باشه،همیشه کت و شلوار بپوشه و تمیز باشه ( حالا نه همیشه)
حداقل فوق لیسانس داشته باشه اونم نه از دانشگاه های معمولی- فقط و فقط سراسری- تهران
تو خونه حتما با بالا تنه لخت بگرده ( بچه ها ببخشید تو رو خدا :((( دست خودم نیس  )
توی معاشقه و ابراز علاقه فوق العاده کار بلد باشه - گرم باشه
از طرفی رمانتیک زبونی نباشه - یعنی عشقو علاقه شو با کاراش و رفتاراش نشون بده و با نگاهش ، نه با زبون و وراجی و ....
از من حمایت کنه ولی اصلاااااااااااااااااااا لوس و سوسول نباشه
یعدم دوس دارم وقت و بی وقت منو روی دست بگیره، یعنی بلند کنه و باهام شوخی کنه
وضع مالی متوسط رو به بالا (خیلی بالا ) داشته باشه
بدنش و هیکلش ورزشکاری باشه. هرررررررررررر شب بدون استثا روی بازوهاش بخوابم.
بعدم من 23 سالمه-اون حتما 30  به بالا باشه.
در مورد مسایل جنسی هم :
دوس دارم فقط و فقط با دیدن من تحریک شه. با حرکات من تحریک شه. اصلا دلم نمیخواد با دیدن فیلم  و ماهواره و ... تحریک بشه. مثل خودم گرم باشه
مغرور باشه، تو اوج دوسش دارم، اصلا ضعیف و بی دست و پا نباشه. تو خونه حرف نهایی رو اون بزنه، با ابهت باشه.با غیرت باشه،با کلاس باشه ، اهل پیشرفت باشه ، اثل تلاش برای زن و خونه زندگی باشه . همیشه تو اوووووج باشه، خدا ترس و با ایمان باشه  و خیلی چیزای دیگه
حالا سوال من اینه، من میتونم کسی رو با این شرایط پیدا کنم؟
با توجه به اینکه من ازدواجم سنتی هستش ، چجوری میتونم این خواسته هامو به طرف بگم؟ و اینکه اصلا آقایون قابل تغییر هستند؟؟ (مطابق با خواسته ها و علایق من)
من چکار کنم؟؟ حودمم میدونم خیلی از علایقم به غلط شکل گرفتن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)