پسری هستم 22 ساله به امید خدا سال بعد لیسانس مهندسی صنایع میگیرم.
و همینطور قصد دارم برای ارشد مدیریت بخونم!
از لحاظ حرفی ندارم چون حرفم راجع به ظاهر نیست.
اما اخلاقم: کاملا اهل خانوادم و خانواده رو به دوست ترجیح میدم- اهل کارم و الان نیمه وقت تو بازار مشغولم- اهل عصبانیت نیستم اصلا چون کلا روحیم شادم- معمولا سعی میکنم از زندگی لذت ببرم حالا هر جور و برام مهمه که انسانیت داشته باشم.
اینارو گفتم تا راحت تر راهنمایی کنین!!
یه سالیه با یه دختری تو دانشگاه اشنام البته نه دوس دخترو ازین چیزا
یه بار حسمو بهش گفتم و ازش جواب خواستم گفت کاملا موافقه
مشکلم اینه که خانواده اون وضعیت مالیشون خیلی بهتر از ماست
منم کل سرمایم در حد یه عروسی معمولی و اجاره خونه تو مرکز شهره
در ضمن وضعیت فرهنگیشونم بهتره
الان من نمیدونم چه کنم از یه طرف خودمو خودش موافقیم
از یه طرف از خانوادش میترسم که ضایعم کنن
نظر شما چیه؟ ممنون ازتون و واقعا بابت طولانی بودن عذر میخوام
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)