دختر 21 ساله ای هستم
خواستگارم 36 سالشه من دانشجوی لیسانس ، اون ارتشیه ، یه ماشین 20 میلیونی داره و یک آپارتمان معمولی کلا وضعش بد نیست .
پدرش فوت شده و یه برادر بزرگتر داره و مادرش پیره و شش تا خواهر داره که 4 تاش تو خونه هستن به نظرتون باهاش ازدواج کنم ؟
کمی باهاشون فامیلیم و شناخت نسبی داریم اما وضع مالیش خوبه و خونوادش خرج عروسیشو میدن و برام بهترین چیزا رو میخرن اما از دور و نزدیک میدونم خودش خیلی به من تمایل نداره و خواهرش راضیه . اما میدونم ازم خیلی بدشم نمیاد تو رو خدا کمکم کنید
من دختر اول هستم و خواهر برادر کوچکتر از خودم دارم مادرم با خواستگارم هم سنه و بابام شاید 7 سال ازش بزرگتر باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)