سلام خسته نباشید
دو تا سوال داشتم
دختریم 20 ساله .  نزدیک پریودیم حدودا 2 هفته قبلش درد شدیدی تو ناحیه سینه هام پیدا میکنم طوری سفت میشه که اگه یکی بی حواسی دستش بهم خورد درد زیادی می کنه . بیشتر دردشم تو قسمت نوکش استامینوفنم حالمو خوب نمیکنه . ولی وقتی پریود شدم روز دومم این درد و سفتی از بین میره .
برا تسکینش چیکار کنم؟
لطفا ماساژ اب گرم نگید که به هیج وجه نمیتونم چون دردم میاد.

*یه سوال دیگه هم دارم روز اولم حالت تهوع شدیدی دارم که اگه بوی غذا بوی ادکلن عطر به مشامم بخوره ، صاف باید برم ببخشید تو دستشویی و .....کنم

دل درد و کمر دردم به کنار این دو مورد حالمو بد جور میگیره... چی بخورم که این تهوعمم از بین بره...
خواهشا کمکم کنید
ممنون


پیشنهاد :
برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)