سلام

یه سوالی داشتم:
بنظرتون آهنگ گوش دادن حرامه؟؟ اگه آره چه نوع آهنگی؟؟ دیروز که زنگ زدم دفتر مرجع تقلیدم که ای کاش زنگ نمیزدم گفت این 6 موردی گه میگم حرامه:
1 - غنا 2 - مطرب یا همون طرب 3 - مخصوص مراسم لهو و لعب 4 - زن چه دسته جمعی چه تکی بخونه کلا حرامه 5 - حتی کلاسیک و سنتی بعضیاش حرامه 6 - رپ هم حتی حرامه :    |!!!شاهین نجفیو که بیخیال!!
حالا سوالم این جاست ؛
 1 - بنظر شما بهتر نیست کلا آهنگ گوش ندیم؟؟! اینا که کلا موسیقیو حرام میدونن در حالی که تو قرآن فقط غنا و مخصوص مراسم لهو و لعب و نامناسب میدونه
2 - میشه منظور از آهنگ های غنا و مطـرب رو به صورت بسیار بسیار شفاف بگین؟؟؟؟ آخه از دفتر مرجع تقلید پرسیدم یه سری حرفای عجیب تحویلم داد :|
3 - سوال آخرم اینه که طبق گفته ی راعفی پور (میتونین کلیپ مربوط به آهنگ و از آپارات دان کنین) ایشون میگه آهنگ باعث افسردگی_سر درد_ناراحتی قلبی_آسم!!!!!! و حتی مرگ بشه من نه خیلی راعفی پور میشناسم و نه خبر دارم حرفاش درسته یا ...
کمکم کنید
کلیپ های راعفی پور:
 



-----------
سلام
مرجع تقلید شما ؟

 

 

پیشنهاد :

زمانی دیوونه موسیقی غربی بودم، الان عاشق گوش دادن قرآنم

از وقتی موسیقی رو از زندگیم حذف کردم آرامش دارم

موسیقی واقعا اثرات خاصی روی روح و جسم داره؟

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

موسیقی بیشترین سهم را در تشدید احساس آدمی دارد

به خاطر دلایلی دوست ندارم آهنگ گوش بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)