سلام به تموم خانواده برتری ها

من دختری ۱۸ ساله هستم، یه مشکلی که دارم آهنگ زیاد دوست دارم، ولی به خاطر دلایلی دوست ندارم گوش بدم ! یه چیز میگم تعجب نکنید ، من هر وقتی آهنگ های پاپ رو گوش میدم، فکرم سمت گناه میره ! حالا میگین یعنی چه؟

فکرم سمت بدحجابی و آرایش کردن و مو بیرون انداختن، کشش به جنس مخالف، جلف بودن و اینا میره ! برام نخندین ،همیشه هم هر وقت آهنگ گوش میدم، برای خودم خیال پردازی میکنم ( یعنی خیلی قوه تخیلم بالاست ). بیاد عشق و عاشقی میفتم و احساساتی میشم و ... ! این فکرها میاد سراغم. این فکرها منو از خدا دور میکنه، نمیخوام ازش دور شم‌.

شهید محمد رضا تورجی زاده (بهشون میگن شهید سه سوت) ( که خیلی ها ایشون رو واسطه ی خودشون و خدا قرار دادن و حاجت هاشون رو به خواست خدا و مصلحت خودشون گرفتند؛ که منم یکی از اون افرادم ! این قدر با ایشون جورم که بهشون میگم دایی تورجی. و ایشون رفیق شهید من هستن و تاحالا چند باری به خوابم اومدند.)

چند ماهه پیش، مامانم خواب دیدند که،تو عالم خواب همین شهید محمدرضا تورجی زاده، به مامانم گفتند: به دخترات بگو آهنگ گوش نده ، براشون خوب نیست!

منم میخوام به گفته خدا و دایی تورجی عمل کنم، دوست دارم از نظر خدا بهترین بنده و از نظر دایی تورجی، بهترین رفیق و خواهر زاده باشم.

چی کار کنم ؟ یعنی میشه من اصلا گوش ندم ؟ آخه گاهی اوقات موسیقی باعث آرامش میشه ، چه آهنگ هایی رو میشه جایگزینش کرد ؟ برام دعا کنین که ثابت قدم بمونم.


پیشنهاد :

برای ترک اعتیاد به موسیقی کمکم کنید

زمانی دیوونه موسیقی غربی بودم، الان عاشق گوش دادن قرآنم

از وقتی موسیقی رو از زندگیم حذف کردم آرامش دارم

موسیقی واقعا اثرات خاصی روی روح و جسم داره؟

بنظرتون آهنگ گوش دادن حرامه؟

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

موسیقی بیشترین سهم را در تشدید احساس آدمی دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)