من متولد ٧٧ هستم و قدم الان ١٨٠ سانتی متره، چند وقت پیش رفتم دکتر غدد و عکس گرفت از زانوم و گفت حدودا ٢ سانت دیگه بلند میشی.

لطفا هم کسانی که به این سوال جواب میدن هی نگن قدت خوبه و از اینجور حرفا گوشم از این حرفا پره. فقط میخواستم بدونم کسی بوده با شرایط من که صفحات رشدش تقریبا بسته شده باشه و با ورزش یا کار دیگه ای تونسته باشه قدش رو تا ٥-٦ سانت بلندتر کنه؟ از تجربیاتتون واسم بگید.
در ضمن من الان هم قد پدرم هستم.

"محمد"

مرتبط با افزایش قد:

بهم میگن دیگه قدت رشد نمیکنه

تجربیات شما در افزایش قد با روش گروتالر داینامیک

تجربیات شما در مورد افزایش قد با هیپنوتیزم

حرکات کششی در سن 18 سالگی باعث افزایش قد میشه؟

افزایش قد با ورزش یا غذا

عوامل موثر در افزایش قد پسران در بعد از بلوغ

تجربه هاتون رو از افزایش قد از ١٧ سالگى به بعد بگید

افزایش قد با عمل جراحی

تجربیات شما در مورد روش افزایش قد DHIP



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)