با سلام
در همین سایت بار ها و بار ها بین دختران دهه 60 و 70 دعوا رخ داده و گروه اول گروه دوم رو به شوهر دزدی ! و یچه بودن و بسیاری از موارد دیگه متهم می کنند .
با توجه به شرایط خاص ایران تا یک پسر درسش تا یک جای خوبی تموم بشه و سربازیش و کارش اوکی بشه و به بلوغ های مختلف برسه و تصمیم به ازدواج بگیره و کیس خوبی حساب بشه سنش حول و حوش 30 می شه , حالا یکی دو سال کم تر یا بیشتر ...
حال من 1 سوال از آقایون 1 سوال از خانم ها و یک سوال مشترک از هر 2 گروه دارم .
سوال 1 از آقایون )
زمانی که همه چیزتون برای ازدواج اوکی شد و تصمیم به ازدواج گرفتید ترجیح می دید با یک دختر دهه ی 60 ازدواج کنید یا 70 و چرا و اختلاف سنی مناسب از نظر شما چقدره؟
سوال 2 از خانم ها )
از چه اختلاف سنی به پایین رو نا مناسب برای ازدواج می دونید و اون پسر رو بچه و نا مناسب برای ازدواج می دونید و اختلاف سنی مناسب از نظر شما چقدره و حداکثر تا چه حدی رو اگر همه ی ملاک ها رو داشته باشه کوتاه می یاین ( مثلا 5 سال _ 10 سال یا ... )
سوال 3 و مشترک از هر 2 گروه )
نظر شما در رابطه با ازدواج پسران دهه ی 60 با دختران دهه ی 70 چیه و چرا جدیدا این اتفاق زیاد شده و شما موافقید یا مخالف و چرا و مزایا و معایبش چیه و از نظر شما یک آقا و یک خانم  از چند سالگی به بعد مناسب ازدواج هستند و اختلاف سنی مناسب حداقل و حداکثر ( در صورت خوب بودن بقیه ملاک ها ) چقدر باید باشه ...
با تشکر

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)