سلام

من تازه با این سایت آشنا شدم و از وقتی که قسمت ازدواج فامیلی رو خوندم یه خورده نگران شدم آخه من با پسر عموم ازدواج کردم البته هنوز عقدیم قبل از عقد هم مشاوره ژنتیک رفتیم اونجا بهمون گفتن آزمایش ژنتیک همه ی بیماریها رو نشون نمیده فقط درصد کمی از اون معلومه و تو ازدواج با غریبه 3 درصد خطر هست و ازدواج فامیلی به 6 درصد میرسه .

ما آزمایش نرفتیم و با توکل به خدا ازدواج کردیم اینم بگم که اون یکی پسر عموم یعنی برادر شوهرم عقب موندگی ذهنی داره که نتیجه ازدواج فامیلیه اون یکی برادر شوهرمم با دختر داییش ازدواج کرده که الان شکر خدا دو تا بچه سالم دارن .

حالا سوالم اینه که الان میشه کاری کرد هیچ مشکلی برای بچه هامون پیش نیاد آخه یه جایی تو سایت خوندم که آمپول میزنن و اینا... خواهشن نگین چرا این کارو کردی و وای بده طلاق بگیر و از این حرفا .

چون ما همدیگرو دوست داریم فقط جواب بدین که من از نگرانی در بیام .



مطالب مشابه :

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

با ازدواج فامیلی مخالفم

نتیجه ی وحشتناک و غیر قابل تحمل یک ازدواج فامیلی

ازدواج فامیلی ممنوع ممنوع ممنوع ... به هیچ وجه !

کسانی که حتما باید قبل از ازدواج مشاوره ژنتیک بشن

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

ما آزمایش نرفتیم و با توکل به خدا ازدواج کردیم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)