سلام

شوهر من خیلی از لحاظ عاطفی بی احساسه. همه اینو فهمیدند. خانوادم همش میگن این ادم چرا اینطوره ؟ نه یه عزیزمی ، نه یه پیام عاشقانه ای.

حتی وقتی بدنش به بدنم میخوره خودشو جمع میکنه بخصوص تو جمعا همش ازم دوری میکنه. وقتی میگم چرا اینطوری میگه بدم میاد مث این بچه سوسولا باشم.

ما فقط 9 ماهه عقدیم. میدونم دوستم داره ولی واقعا حسودیم میشه به همه اطرافیانم. من واقعا نیاز دارم از لحاظ عاطفی تامین بشم. دارم نسبت بهش سرد میشم. اگه میدونین چطور میتونم قانعش کنم که بهم از لحاظ عاطفی بیشتر توجه کنه خواهشا راهنماییم کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)