سلام
پسری از اصفهان هستم  و 27 سال سن دارم. اخیراً با یکی از خانمهای فامیل که تاکنون با هم ( بدلیل فامیل دور بودن ) رفت و آمدی نداشتیم همکار شده ام و همچنان رفت و آمد خانوادگی نداریم به شکلی که هنوز همسر این خانم را ندیده ام. اما دختر ایشان را دو - سه مرتبه طی زمانهای کوتاهی دیده ام و دو را دور از مادرشان تعریفشان را شنیده ام.
احساس میکنم با توجه به مباحثی که پیش آمده مادر این دختر خانم ( همکار بنده و اقوام ما ) چند بار سعی در تعریف نمودن از دخترش نمود .

ضمن آنکه همیشه به بنده حسن توجه داشته اند اما خوب طبیعی است که از قدری بیشتر نمیتوانند و جالب نیست که به بنده پیشنهادی دهند ( آن هم از سوی خانواده خانم در فرهنگ ما! )
بنده نیز حقیقتاً از ایشان یعنی هم مادر ( بعنوان عضوی مهم از خانواده ی دختر ) و هم طبق تعاریف و ملاقات های خیلی کوتاه از دخترشان خوشم آمده و قصد دارم به هر طریقی شده باب آشنایی را برای آشنایی به بهترین و سالمترین شکل ممکن باز کنم، ولی چند مشکل وجود دارد؛
یکی اینکه کمی سطح فرهنگی خانواده ها با هم متفاوت است ( اگر چه بنده خود را کاملاً سازگار با خانواده دختر میدانم و با خانواده خود از نظر عقیدتی اختلاف داشته و دارم )
و دیگر اینکه نمیدانم چطور پا پیش بگذارم که خلاف عرف نباشد و کار را خراب نکند ( حتی موفق شدم به بهانه ای شماره ی این دختر را نیز بگیرم تا ایشان را به فردی معرفی کنم ... )
خواهشمند است بیشتر در خصوص مورد دوم راهنمایی بفرمایید؛ سپاس
amir_q


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)