سلام
با پسری در دانشگاه که هم رشته ای هستیم و با ایشون در چند تا از کلاس ها همکلاسی بودم و تقریبا یه هفته ای میشه که میگه یه سال زیر نظرم داشته و قصد ازدواج با من رو داره، ولی من به ایشون گفتم که در موردش فکر میکنم ولی نمیدونم جوابم مثبت باشد یا منفی  . 

ولی ایشون هر وقت باهام صحبت میکنه همش جمله های عاشقانه میگه و کارشون قربون صدقه رفتنه و میگه که خیلی دوستم دارد و حتی اگه جوابم منفی باشه تا زمانی که مجردم با عشق من زندگی میکنه ولی من به ایشون گفتم که دیگه از این جمله ها ( قربون صدقه ) نگن ایشون هم قبول کردن و حتی اسم کوچکمم میگه و من زمانی که بهش گفتم نمیدونم جوابم چی باشه ایشون گفته که اگه نخوای تا زمانیکه جواب ندادی اصلا باهات حرف نمیزنم.

اینم اضافه کنم که من تا حالا دوست پسر نداشتم و ایشونم میدونن و در دانشگاه هم در حد سلام با ایشون حرف زدم ولی همین مسئله ازدواج رو زمانی که شماره ام را به دلیل درسی به ایشون داده بودم تو لاین که چت میکردیم مطرح کرده بودن .

ولی دوستام از یه سال پیش میگن که ایشون چشم چرونن و خودم فقط یه بار قبلا دیدم که به یکی از دخترای کلاس نگاه میکرد و چندین بار قبل مطرح کردن قصد ازدواجشون متوجه نگاهشون نسبت به خودم بودم .

حالا سوال من اینه که اولا آیا میشه به این آقا پسر اعتماد کرد؟

سوال دومم اینه که با توجه به اینکه من اهل دوست پسر نیستم و رو این مسئله خیلی حساسم آیا من گناهی را مرتکب شده ام یا خیر ؟


پاسخ :

سلام

بعضی از پسران وقتی دختر با کمالاتی می بینن که از دید خودشون شانسی برای بله گرفتن از اون ندارن ، اول میان دختر مورد نظر عاشق خودشون می کنن و بعد تقاضای ازدواج یا ... میدن ! به اصطلاح عامیانه اول مخ طرف رو می زنن و بعد خواسته شون رو مطرح می کنن .

این خواسته می تونه ازدواج باشه یا با عرض معذرت سوء استفاده جنسی . حالا اگه دختر عقلش رو به کار بندازه و نذاره که طرف مقابل از در احساس وارد بشه ، می تونه تصمیم عاقلانه بگیره .

ولی اگه تابع احساسش شد ، فریب می خوره ! از سر دلسوزی یا باهاش ازدواج می کنه یا این که ... !

برای اینه که به دختران میگیم قبل از ازدواج نذارید کسی احساس شما رو به بازی بگیره . چون به طرف علاقمند میشید و نمی تونید به طور اصولی اون رو بشناسید .

اگه پای علاقه باز بشه ، حس مادری شما گُل می کنه . میگید گناه داره بیچاره ! نمی تونه تحمل کنه ! بدون من میمیره ! عذاب وجدان میگیرم ! اگه خودکشی کردی چی ؟! ... . هر نتیجه ای حاصل بشه عقلانی نیست .

ان شاء الله که فرد مورد نظر شما قصدش ازدواج باشه ، ولی بدونید که وقتی به جملات عاشقانه میگه یا قربون صدقه تون میره می خواد که شما کفویت ها رو در نظر نگیرید و احساسی بله رو بگید .

موفق باشید


مطالب مرتبط :

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

قربون صدقه های عاشقانه

قربون صدقه های عاشقانه 2

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)

زیبا ترین حرف عاشقانه ای که از همسرتون شنیدید چیه ؟

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

مرا در خانه سروی هست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)