شما خانم ها خیلی  با ما آقایون تفاوت دارید؛

یکی از این تفاوت ها که ذهن من و مشغول کرده رو براتون میگم.

چرا بعضی از خانم ها آشنایی رو قبول می کنید وقتی از اول می دونن جواب شون نه است پیش خودتون می گید حالا خواستگاره دیگه یه حدودی باش آشنا بشیم مگه چی میشه؟، فلسفه بعضی خانم ها چیه؟

لطفاً خودتون بیاین بعضی همجنس های خودتون و روانکاوی کنید. کنجکاو شدن؟ تو رودربایستی بودن؟، برای سرگرمی بوده؟، جو گیر شدن بودن؟، من جایی از خانمی شنیدم گفت کسی پیشنهاد بهم داد یه لحظه خوشم اومد ازش اومدم خونه پشیمون شدم بعد گفتم علت پشیمونیت چی بود گفت نمی دونم و واقعاً راست می گفت. 

اگه شما تو این شرایط بودید هم بگید چرا این جور شدین. نگید چنین خانم هایی نیستن من بسیار دیدم و شنیدم که طرف از همون اول واقعاً قصد ازدواج نداشته ولی پیشنهاد آشنایی با واسطه دادنش قبول کرده تلفنی یه حرفی بزنن بعدش دختره به بهانه ای کات کرده. 

من خانم های دمدمی مزاجی دیدم این هفته بهتر بودن هفته بعد جواب نه. طرفم اخلاقش همه جوره بیست بوده امّا دختره یهویی پیچونده. چرا آشنایی برای بعضی ها از همون اول  جدی نیست امّا آشنا هم میشن؟ این پاردوکس ها از کجا میاد؟ 

دوستان هر چه ضد و نقیض هایی از این دست تو آشنایی دیدین بگید. در آخر با احترام به همه خانم ها اینه که بگم همه خانم ها این جور نیستن و اینهایی که اینجور هم رفتار کردن و قضاوت نمی کنم فقط می خوام علل رفتارهای ایشون بدونم تا پسرها بیشتر جهان خانم ها رو بشناسن.


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت

پسر مورد علاقه م میگه خیلی به من نزدیک نشو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)