سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید
من علاقه خیییلی زیادی به رژ لب پیدا کردم
یعنی وقتی میرم بیرون مثل آهن ربا جذب مغازه های لوازم آرایشی می شم . رژ لبای گرون هم نمی خرم ولی هی هر دفعه پول دستم بوده رفتم خریدم پول توجیبی هامو جمع می کنم میدم رژ لب .
بعد فقط تو خونه استفاده می کنم یعنی خودمو هلاک می کنم :-)
مشکل سر اینه من اینا رو میزنم به لبم بعد می خورمشون!!
من چکار کنم این از سرم در بیاد؟


مرتبط:

راهنمایی در مورد انتخاب و نحوه استفاده از رژ لب

از کجا بفهمم رژی که می زنم جلب توجه میکنه یا نه ؟

از کجا بفهمم رژی که زدم جلب توجه میکنه یا نه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)