سلام
یه دختر 18 ساله ام، خواستم از شما بپرسم کسی که زود از حرف ها و رفتارهای بقیه ناراحت میشه به نظر شما چه جوری می تونه این اخلاقش رو عوض کنه؟
متأسفانه من اخلاق خیلی عذاب دهنده ای دارم دیگه به خدا خسته شدم از زود رنج بودنم، هر کی باهام فقط یه ذره با لحن تند حرف میزنه زود بغض می کنم، آخه این چه درد بی دردیه که گرفتم. 
تو رو به جون هر کی دوست دارین کمکم کنید. یه چیزی بگین، جوری که قانع بشم خدا شاهده آدم خیلی اذیت میشه. بیشتر نگرانم که در آینده توو زندگی مشترک به مشکل بر بخورم. 
از شما خواهرانه خواهش می کنم بگین که چه راهکاری برام دارین. آیا با گذشت سنم امیدی به بهبود وضعیتم هست یا نه؟...
فقط یه چیزی من ته تغاریم هستم.
پیشاپیش ممنون از لطف تون
 

 

پیشنهاد:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

نیاز به تایید شدن توسط دیگران

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)