دوستان ازتون خواااهششش میکنم اگر الان همسرتون رو در کنارتون دارین اگه تو هوایی نفس میکشین که نفسهای اونم هست قدر این زندگی و با هم بودن رو بدونید .

شکر خدا رو کنید بابت لطف و عنایتی که بهتون کرده و این همسر و زندگی رو بهتون داده و با جون و دل حفظش کنید...
دنبال مقایسه کردن همسرتون با این و اون ،دنبال ایکاش ها و اما و اگر ها نباشید. همونی رو که دارین حفظش کنید و با محبت کردن و احترام گذاشتن و همدلی کردن و کنار گذاشتن غرور و گذشت بالا ببریدش و برسونید به جایی که میخواین...
مهم ترین نکته به دیگران به هیییچچچ وجه اجازه دخالت ندین و حرفتون رو بیرون از خونه نبرید...
من کسی ام که در گیر و دار دادگاه هستم . با وجود اینکه هر دومون واقعا همدیگه رو دوست داریم اما خودخواهی و دخالت دیگران و دشمنی کردن و سنگ انداختن یه عده از خدا بی خبر، باعث شده الان به جای اینکه کنار هم باشیم متاسفانه مقابل هم بایستیم. و تماشا گر از بین رفتن زندگی باشیم که به پاش زحمت کشیدم و به پای سختی هاش واستادیم و حالا که تازه روز خوشیمون رسیده بود حسودی و خودخواهی دیگران مثل بختک افتاده رو زندگی مون و داره از بین میبردش.

با هر بار یاد آوری خاطراتمون یا فکر کردن به اینکه نکنه واقعا برسه لحظه ای که مجبور شم برگه طلاق رو امضا کنم نفسم بند میاد و بغض میخواد خفم کنه. شرایط جوری پیچیده شده که هیچ راه حلی و هیچ صحبت و مشاوره ای کمک نمیکنه .مگه اینکه خود خدا لطفی کنه و زندگی مون رو یه بار دیگه بهمون ببخشه.
دوستان یه بار دیگه و واقعا از ته دل میگم قدر زندگی تون و همسرتون رو با تمام ایرادات و کاستی هاش بدونید و حواستون رو شش دنگ بدین به زندگی فکر نکنید شما سوای از دیگران هستین و هیچ موقع براتون پیش نمیاد ... که انشالا به حق چهارده معصوم هیچ کدوم تون طعم تلخشو نچشید.فقط منظورم اینه که هوشیاری تون رو بالا ببرید و از زندگی تون حفاظت کنید.
مهمترین دعا و تشکرتون از خدا بابت همسری که بهتون عطا کرده باشه.
یه خواهش از شما انسانهای خوب که میاین تو این سایت و با نظراتتون به دیگران کمک میکنید دارم .. میشه سرنمازتون ، موقع مناجاتتون من رو هم دعا کنید شاید با دعای خالصانه افرادی مثل شما دری از رحمت خدا به روی منه دلشکسته باز شه...ممنون از همتون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)