سلام

من پسر 20 ساله ای هستم و ساکن تهران . چند سال پیش برای ثبت نام برای کلاس زبان انگلیسی به کانون زبان رفتم. خوب کانون زبان یه جوریه که باید یکسال در نوبت باشی... ولی من از طریق یکی از آشنا های پدرم صبر نکردم و وارد شدم....الان ترم 7 هستم...و علاقه دارم که کانون را ادامه بدم ولی مشکل اینجاست که من با پارتی  بازی وارد شدم ...

شاید اون موقع که رفتم نوبت یکی دیگه بوده ولی من با پارتی رفتم...الان یه مقدار دچار عذاب وجدان شدم.. فکر می کنم که اگه بخوام این لکه ننگ را پاک کنم از کانون بیام بیرون دیگه ادامه ندم.... اگه بخوام دوباره ثبت نام کنم احتمالا باید برم توی نوبت.

ولی چون من الان به  زبان احتیاج دارم نمی تونم بینش وقفه ایجاد کنم. راه حلی که به ذهنم می رسد اینه که کلا از این آموزشگاه بیام بیرون. ولی خب حیف هم هستش دیگه. واقعا دوست دارم ادامه بدم.

بنظرتون اگه در آینده از طریق همین زبان کار کردم و پول در بیارم درآمدم حروم هستش؟ چون روز اولی که رفتم برای یادگیری با پارتی بازی اومدم....

نمی دونم چی کار کنم؟ لطفا راهنماییم کنید


مرتبط:

پارتی بازی آری یا خیر؟

درآمد شغلی که با پارتی بازی جور شده حرامه؟

درسته که با پارتی بازی وارد ارتش بشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)