سلام دوستان 

من چند روز پیش یه پست گذاشتم با این عنوان : قرار دعا برای هم که در اصل باید عنوان به این شکل میبود: قرار دعا برای ازدواج هم

من حس کردم یه سری ها این پست رو نخوندن ( شاید چون عنوانش زیاد مزتبط نبود ) در اصل من منتظر خیلی از بچه ها بودم و هستم که هنوز خبری ازشون نیست چون من حس میکردم خیلی ها اینجا هستن که دوست دارن ازدواج کنن این پست رو گذاشتم و انتظارم بیشتر بود گفتم شاید به خاطر عنوانشه که استقبال چندانی نشده شاید اصلا نخوندنش هنوز  به هر حال ما چون عجله داریم تا دو روز دیگه قرار شده که صبر کنیم تو این مدت هر کی دوست داشت میتونه تو این ختم شرکت کنه

نکته: دوستان این ختم فقط برا ازدواجه برای نیت های دیگه لطفا پست جداگانه بذارید

نکته2: هم کسانی که قصد ازدواج دارن و هم کسانی که دوست دارن برا مجردای خانواده برتر دعا کنن میتونن تو این ختم شرکت کنن


نکات ختمی که قراره بگیریم رو خدمت دوستان بگم:
1 _ اینکه زمانی که تعیین شد تغییر کرد و بجای دوشنبه سه شنبه شروع میشه
2 _ اینکه تصمیم گرفتم بجای 40 روز  10 روز 10 روز ختم رو پیش ببریم ینی چی؟ ینی اینکه ما نیت میکنیم که 10 روزه حاجت بگیریم اگر نگرفتیم ادامه میدیم
نکته: اونایی که حاجت گرفتن مطلع کردن فراموششون نشه
3 _ قرار بر اینه که صلوات فرستاده بشه حالا چجوری؟
تا اینجا تعدادمون 64 نفره  اون کسی که میخواد این  64 نفر ( خودتون هم دعا کنید ) رو دعا کنه در کل هر روز باید روزی 64 تا صلوات بفرسته هر صلوات به نیت یه نفر
 4_ چجوری این کارو انجام بدین که راحت تر باشه؟؟؟
64 تا تکه کاغذ کوچیک (در حدی که بشه روش اسم نوشت) درست کنید اسم تمام گروه رو از تو لیستی تو پست قبلی هست یادداشت میکنید رو کاغذا دونه دونه کاغذارو بر میدارید اسم هر کس بود به نیت حاجت اون صلوات میفرستید و کاغذ رو کنار میذارید (اینجوری تمرکزتونو با دیدن اسامی دیگه از دست نمیدین و به شک نمیفتین که این الان به نیت کی بود)
5 _ یه پیشنهاد (که علی آقا یادآوری کردن) : هر کس دوست داشت این صلوات ها رو برای سلامتی امام زمان و به نیت حاجت روایی دوستان میفرسته
هر کس نظری داشت حتما در میون بذاره تا استفاده کنیم

" پرتو خورشیدی "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)