سلام

راستش همیشه دمای بدنم بالاست  .  نمیدونم چرا ولی به طور ذاتی هم جاذبه ی قوی ای  دارم  . تا حالا هم با کسی رابطه نداشتم ولی فکر میکنم اگه یه روزی ازدواج کردم هر روز ... !  

خب بنظرتون واسه یه مرد خسته کننده و حال بهم زن نیست که زنش خیلی هات باشه؟ میترسم ازدواج کنم و شوهرم مثل خودم نباشه یا از این اخلاقم خوشش نیاد .  

البته اینم بگم که همیشه خویشتن داری میکنم یعنی طوری که همه فکر میکنن من از اینجور چیزا بدم میاد و فرد سردی هستم !!!! ولی نمیدونن واسه تک تک ثانیه های زندگیم نقشه کشیدم و اگر روزی ازدواج کنم حتی اگه با همسرم قهر باشم و ازش دلخور باشم مطمئنن باید همیشه تو بغلش باشم تا خوابم ببره.  

لطفا کسی فکر نکنه که متوهم هستم اصلا اینطور نیست و از خیال پردازی هم بیزارم . ولی خب خودمم خوب میشناسم و میدونم که همینطور خواهد بود . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)