سلام من رابطه با یه دختری دارم الان حدود 4 سال میشه چند بار بهش گفتم رابطه ما به هیچ جا نمیرسه اما میگه وقتی این حرفا رو میزنی  اشکم سریع در میاد .

نمیتونه فراموشم کنه و همش میگه اگرم ازدواج کنم مطمئن باش زندگیم رو خراب میکنم منم موندم چکار کنم؟

از یه طرفی شدیدا بهش علاقه دارم از طرفی شرایط ازدواج به هیچ وجه ندارم. موندم الان با این رابطه چکار کنم ؟ اگر ترکش کنم که ضربه شدیدی میخوره هم اون و هم من.

از روز اول قصدم فقط ازدواج بوده . نه بعنوان دوست روش حساب کردم نه چیز دیگه ای. تا الانم چند تا خواستگار داشته که میگه هر کسی بیاد ردش میکنه حتی تا اخر عمرم برای من صبر میکنه منم . نامرد نیستم حتما میگیرمش به خودشم گفتم اما وقتی می بینم بهترین خواستگار هارو داره بهتره بره ازدواج کنه ، چون با من نمیتونه به اون چیزایی که خواستگاراش در حال خاضر دارن برسه .

امیدوارم کمکم کنید دوستان.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)