سلام به دوستای عزیز
یه خواستگار دارم، قبل خواستگاری رسمیش باهم دو ماه حرف زدیم به توافق رسیدیم بعد خونه مطرح کردیم. خیلی با درک و شعور و خوبه. از نظر مالی هم هیچ مشکلی نداره. رفتارشم با من در حد عالی هست. فقط تحصیلاتش ازم پایینه و داره لیسانس میخونه تازه.
متاسفانه یا خوشبختانه خونه ما هم دخترا، پسرا ، و عروس و داماد همه پزشکن یا دکتری دارن جز من که ارشدمو میخونم فعلا.
ولی از روزی که تو خونه گفتم، چون فامیل دور پدرم هستن، مادرم بشدت مخالفه. بطوری که بابامم که رضایت اولیه رو داده بودو عوض کرده.همه تو خونه شدن مخالف. وقتی هم دلیل میپرسم میگن تحصیلاتش.
البته به خانوادش هم ایراد میگیرن، که روابط پدرومادر آقاپسر باهم خوب نیست.
عقل و احساس من کامل ایشون و تایید میکنه و تمام مشکلاتی هم که مطرح بود و ازش پرسیدم و حل شده برام.
ولی از اون روز مادرم روزگارمو سیاه کرده،من و ایشون و تحقیر میکنه دائم و اصلا رفتارش مناسب نیست.هر چند روز درمیان بخاطر حرفا و رفتاراش قهرم با مادرم.
دوستان تورو خدا اگه کسی نظری داره بگین بهم.خیلی سردرگمم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه)