سلام

من جوونی 23 ساله هستم . با خودم همیشه فکر میکنم اگه قیامتی باشه و بخوام کسی رو ببخشم شاید همه رو ببخشم ولی اون کسی که با نوع لباس پوشیدنش باعث شد که با هر نگاهم که بیشتر نگاهام به طور نا خواسته  بهش افتاد باعث تحریک من شد و با هر بار تحریک  شدن از خدام دورتر بشم رو نمیبخشم .

خانم های بد حجاب کار شما از هر گناهی که بگین بدتره.  خدایا حضرت یوسف  هم با این که پیامبر بود یک بار نه گفت خلاص شد  من چه گناهی کردم که در اوج جوونیم  وقتی بیرون میرم باید اینقده عذاب روحی بکشم .خدایا من دیگه طاقت ندارم . کاش به دنیا نمیومدم . من لایق امتحانت نیستم ............ تمام


بیشتر بخوانید ...

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

ارضا شدن با دیدن صحنه های تحریک آمیز در خیابان

خشونت خانم های بد پوش علیه مردان

چطور کمتر تحریک بشم تا بتونم یه کم زندگی کنم ؟

تحریک پذیری آقایون به نوع نگاه شون بستگی داره ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

تاثیر پوشش در خارج و داخل ایران روی تحریک مردان

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

خدایا منو ببخش که باعث تحریک بقیه می شدم

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)