سلام.

من متن های دکتر فرهنگ رو خوندم. فهمیدم که بصری و جنبشی هستم با اینکه دخترم!!! یعنی از طریق چشم به دام می افتم.

در محیط تحصیلم فردی هست که من دایم با ایشون در ارتباط هستم .حس میکنم که بهش وابسته شم. یعنی چه جوری بگم گرفتار شدم. و چون بصری هستم بیشتر سخته برام ذهنمو کنترل کنم. از سال جدید تصمیم گرفتم که اصلا بهش نگاه نکنم و واقعا هم مراعات کردم.

منتهی به علت علاقه ای که هست اون فرد هم که خب مرده نمیتونه نگاه نکنه و من این نگاه رو حمل بر علاقه میدونم.

چون چشماش برق میزنه و از ته دل بهم لبخند میزنه و همیشه برام وقت داره. نمیدونم باید منتظر خواستگاری از سمت اون باشم یا منم مثل بقیه هستم. اینم بگم که بقیه به رابطه ما حسودی میکنن تا جایی که توی جمع مجبور به رعایت کردن هستیم. نظر شما چیه؟

چطور خودم رو کنترل کنم و اگه رابطه مون منجر به ازدواج نشد من چطور برخورد کنم ؟ چون مدام در ارتباط هستیم. یعنی مجبوریم بنا به شرایطمون. اگه از آقایون فردی بتونن منو راهنمایی کنن که این رفتار ها چه معنی داره ممنون میشم:

بجز مواردی که ذکر شد؛

1 - مدام حواسش به من و رفتارم و اینکه با دوستام و در جمع اونا چجوری هستم.

2 - منو میبینه سرشو میندازه پایین ولی پشت سرم نگاه میکنه چیکار میکنم

3- منو به دوستاش نشون میده وقتی رد میشم همشون به من نگاه میکنن.

ممنون میشم هم مدیر محترم هم دوستان هم فکری و همیاری کنن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)